Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Po więcej szczegółów o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO skieruj się tu.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że dziś widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać dobrą agencję SEO? Google zamieściło o tym film

Nie można negować, iż cały sektor SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak np. DuckDuckGo, Rambler bądź Baidu, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w internecie, powinien pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, na ogół jest to nieosiągalne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki kurs, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Czym według Google charakteryzuje się solidna firma SEO?

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie naświetla, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony,
  • zdolność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stały monitoring stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Pracownica Google podkreśla także, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, często dającym pierwsze efekty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.