Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Kraków agencja reklamowa. Zdobądź więcej informacji.

Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją, działania marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże małe firmy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców wspaniale orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (animacje i filmy viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, kalendarzy, billboardów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć interesujące, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez modne portale, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy konferencji wymagających na ogół skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnej i zgranej ekipy pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej lub przygotowanie planu kursów. Na rynku działają setki agencji marketingowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]